II Jornada sobre Model d’Universitat a Catalunya

El Sindicat d’Universitats de la FeSP-UGT de Catalunya organitza el proper 31 de maig la II Jornada sobre Model d’Universitat a Catalunya.

La Universitat que el país  necessita ha de ser conseqüència de la reflexió i del consens de tota la societat. És per això que, des del nostre sindicat, es vol donar continuïtat a aquest tipus de jornada perquè la Universitat s’ha de moure i ha de canviar al mateix temps que ho fa la societat.

L’immobilisme només pot portar a què la institució es converteixi en un paracronisme.

Així doncs, us convidem a participar de la II Jornada sobre Model d’Universitat a Catalunya que organitzem des de UGT FeSP Educació.

Data: 31 de maig 2018 de 10 a 14h

Lloc: Saló de Graus. Facultat de Dret.  Universitat de Barcelona. Av. Diagonal, 684, 08034, Barcelona

Adjuntem el fulletó amb les propostes resultants dels eixos temàtics que ja es van debatre en la jornada anterior

Tothom hi és benvingut.